<> lhatado


وقتی بچه های معدل ۱۱ دانشکده دنبال استادا می افتادن نمره بگیرن که پدر زن سپاهیشون تو بانک سپه جاشون کنه
به استادا میگفتیم به این بدبختا نمره بدین
جای مارو که نمیگیرن
ما خیر سرمون استعداد درخشاااااااااان این مملکتیم حساب ما جداست

وقتی وارد تحصیلات تکمیلی شدیم و همه جا حرف بیکاری تحصیل کرده ها بود، گفتیم اینا همه حرفه، ما علاقه مونو میخونیم و کیف میکنیم ، علاقه که باشه پول خودش میاد


وقتی اکسپت دانشگاه چینخوآ اومد اعتماد کردیم به استاد و گفتیم خیرمونو میخواد حسادت مسادت معنی نداره براش بابا،خیر سرش استاده در شانش نیست چیپ بازی در بیاره،باشه میمونیم برا لیور پل اقدام میکنیم تازه حالشم میبریم
نمیدونستیم قراره دانشجوی خودشو جای ما قالب کنه و دلار یهو بکشه رو ۴ تومن، ده تومن ، سی تومن

وقتی ایده چاپ کتابمونو استاد قشنگه تو هوا زد و ما داشتیم مثل اسپند رو اتیش از حجم نخوت استاد پشتک وارو و بالانس پل میزدیم هم امید داشتیم

گفتیم نیشینیم تو کلاس انلاینش علممونو میکشیم به رخشون  سرویس میشن و با بچه های فلان دانشگاهش لینک میزنیم، که نشد

وقتی  تو دکتری پارتی بازی شد گفتیم بی خیال صندلی برا ما همیشه محفوظه


همیشه و همه جا امید و یدک کشیدیم و به هر کی که رسیدیم قطره قطره بزور هم که شده بود امید تزریق کردیم


تا به امروز که رسیدیم به اینجا که تشنه امید شدیم.....

#یوزپلنگا

#آبادان

#زاهدان

#خوزستان

#جراحی اقتصادی

#۴۰ درصد شوینده ها

#مرغ ۷۰ تومنی

#شیر ۱۷ تومنی

ما نتونستیم مثل شما ها ادا در بیاریم و اِدِعآ کنیم و به خاطر دوزار از همه چیزمون بگذریم و بندگی کنیم

ما خودمونو باور کردیم و تن به ذلت ندادیم

سکه همیشه دو رو داره ....

#غرغرهای کولی ولگرد

+ دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در ساعت 21:47 lida |